måndag 13 maj 2013

Örhängen till salu!

Har fixat till några par med tovade örhängen. Jag har tovat "bollar" av ull genom att doppa dem i varmt vatten med såpa och "knådat" dem, byggt på med mer ull och knådat mer, och så vidare.
De två paren på översta bilden kostar 40kr/par. Där har jag använt två olika färger på ullen för en melerad effekt. De på de nedre bilderna kostar 80kr/par (du kan få försöka pruta lite på dessa dock). Jag har dekorerat bollarna med små pärlor respektive broderade stjärnor. Öronkrokarna är nickeltestade, jag har kollat det med leverantören.
Om någon vill köpa eller är intresserad av något annat (kanske vill beställa örhängen i någon viss färg till exempel?), skriv en
kommentar hör på inlägget. Om man inte kan hämta det hos mig eller på närliggande överenskommen plats kan jag skicka örhängena i ett brev mot frimärkskostnaden.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar